Autor: NTT Poland

BANK 2022/06

Horyzonty Bankowości 2022 – NTT Poland | Zautomatyzuj obsługę contact center. Ogranicz koszty i zwiększ produktywność pracowników

Liderzy rynku mówią jasno: do końca 2022 r. aż 60% z nich wdroży sztuczną inteligencję i robotykę po to, by poprawić obsługę klientów. W przypadku firm, które zmieniają rynek i wyznaczają kierunek jego rozwoju, odsetek ten jest jeszcze wyższy i wynosi prawie 66% – wynika z badania NTT Global Customer Experience Benchmarking Report.

CZYTAJ WIĘCEJ
Mikołaj Zaleski, Solutions Manager ‒ CX & Intelligent Workplace, NTT Poland
Edukacja finansowa | Wydarzenia

Przepis na zdalny bank

W kilka miesięcy banki musiały przesunąć wiele swoich projektów z półki innowacje na lepsze czasy na półkę – do wdrożenia na jutro. Często wdrożeniom nowych technologii towarzyszy niepewność ‒ jak wpłyną na funkcjonowanie istniejących systemów? Czy nie są tylko niepotrzebnym dodatkiem? I wreszcie – jak na nowość zareagują klienci, czy zechcą skorzystać z tych udogodnień? Podczas konferencji „Bank bez wychodzenia z domu” przedstawię mój przepis na bank, który jest wygodny i intuicyjny dla klienta ‒ podkreśla Mikołaj Zaleski, Solutions Manager ‒ CX & Intelligent Workplace, NTT Poland.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2019/11

IT@BANK. Technologie – NTT Poland: Odpowiedź jest w twoich danych. Potęga posiadanych informacji w odniesieniu do uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji

Teoretycy sztucznej inteligencji (SI) rozróżniają dwa jej typy: miękką i twardą, nazywane też inteligencją wąską i ogólną. Pierwsza potrafi podejmować decyzje tylko w wąsko zdefiniowanym kontekście, czyli wykonywać jedynie takie zadania, do których została zbudowana – i żadne inne. Ten typ SI jest już z nami od jakiegoś czasu. Drugi, na razie tylko teoretycznie postulowany, powinien uczyć się rozwiązywać problemy dowolnego typu.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1